jeudi 23 avril 2015

MEUS AMORS GRUISSAN AUDE ( poésie catalan )

mirage au dessus des nuages sages n 3

MEUS AMORS GRUISSAN AUDE

Aude dels meus amors,
Jo em descansa amb sentiments,
Amablement, em creixen
A Gruissan coma argument.

Miro aquest bonic clape,
Que és a la meva dreta,
Encuyant els turons que m'envolten,
I Gruissan a seu torn.

Gruissan en els valors del sol,
On reflecteix la mar que mera vella,
Aquest valeur de la eterna bella ,
I Gruissan a seu torn.

Barbarossa erigit un castell ,
Per protegir aquesta joia bella ,
Qual és fixada per mantenir la proteccio ,
Gruissant i tols els seus vaixells.

Vaig participar en la fiction ,
Del toro de mariners en origen ,
Aquells que han trobat el Deu del mar ,
Amb l'adreça de Gruissan la sevo mare.

Eol es sovint la presència de marca ,
Es clar , que també busa la seva sort,
Per es apiari amb un argument,
Gruissan seduir com un nen.

A la platja , les ones fan les tasques domestiques,
Amo la sorra coma presagi,
Rentar amb aquest sentiment,
Estimar Gruissan com a pare.

JJM


Aucun commentaire: