mardi 14 avril 2015

EL MEU LLOC DE NAIXEMENT ( chansonnette ( Catalan )

mirage au dessus des nuages sages n 3
EL MEU LLOC DE NAIXEMENT

El meu lloc de naixement és la més bonica
En aquesta terra exerceix el barret,
Amb els seus recursos iaquestes cançons.

Meva presència és el fuit de l'amor,
Que tenen y es reuneix cada dia
Que compartim dia i nit.

El meu lloc de naixement és la més bonica
En aquesta terre exerceix el barret,
Amb els seus recursos iaquestes cançons.

El meu loc de naixement és un no,
Cantades en veu alda :
Sota els colors de la banderra.

El meu lloc de naixement és la més bonica
En aquesta terre exerceix el barret,
Amb els eus recursos iaquestes cançons.

Vaig cantar per a aquells dels Catalana
Qui aprouva aquesta unito,
Recollir totes les baderes.

El meu lloc de naixement és la més bonica
En aquesta terre exerceix el barret,
Amb els eus recursos iaquestes cançons.

JJM

Aucun commentaire: